loading...
چـــنج مــوزیک
arsham بازدید : 547 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید با لینک مستقیم

ترانه : مجید خراطها ، آهنگ و تنظیم : حمید احدی

ازچنج موزیک منتشــــــــــــــــر شــــــــــــــــــــد

 

متن آهنگ شاید مجید خراطها

♫♫♫

چشماتو واکن

من روبه روت

هنوزم کل دنیا رو

نمیدم به تاره موت هم

حالا که چشمتو بستی

به اشک های من عادت کن

یا چشم وا کن دلم خشک شه

خودت حالا قضاوت کن

یا چشم وا کن دلم خشک شه

خودت اینجا قضاوت کن

شاید چشماتو وا کردیو دیدی

دروغ بود هر چی که از من شنیدی

کجایی که با این چشمای خیسم

ببینی پشت عکسات مینویسم

شاید از بودن من خسته بودی

که تو این عکس چشاتو بسته بودی

تو این عکسم چه بد افتاده بودم

از اون روز از چشات افتاده بودم

♫♫♫

چشماتو واکن حالا که هستم

نیستی تو بارون عکست تو دستم

پاتوق همیشگیم

تا دلم میگیره میرم

قاب عکست تو یه دستم

عکس تنهایی میگیرم

قاب عکست تو یه دستم

عکس تنهایی میگیرم

شاید چشماتو وا کردیو دیدی

دروغ بود هر چی که از من شنیدی

کجایی که با این چشمای خیسم

ببینی پشت عکسات مینویسم

همون جای قدیمم با چه حالی

منو با عکست جات خالی

میام پیشت گلم حتما بزودی

هوا بارونی ای کاش بودی

شاید از بودن من خسته بودی

که تو یه عکست چشاتو بسته بودی

 

::برای دانلود کلیک کنید::

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام خدمت شما بازدید کننده عزیز ازاین پس میتونید جدید ترین آهنگ ها در هرسبکی رو از سایت چنج موزیک دانلود کنیدتا چندوقت دیگه سریال و فیلم های خارجی و ایرانی هم درسایت گذاشته میشه درضمن مارو با نظرایه خوبتون دلگرم کنید خوش باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 296
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 11,576
  • بازدید کلی : 216,822
  • کدهای اختصاصی
    Code Center