loading...
چـــنج مــوزیک
arsham بازدید : 475 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

 

فرق بین من و تو از اسمون تا زمینه
شایدم بیشتره خیلی عمیق تر از اینه
کاش یه هو بیدار شم از این خواب سنگین و بعدش
ببینم که زندگیم برگشته جای اولش
فرق بین من و تو از اسمون تا زمینه
شایدم بیشتره خیلی عمیق تر از اینه
کاش یه هو بیدار شم از این خواب سنگین و بعدش
ببینم که زندگیم برگشته جای اولش

موندم از چی بنویسم از کجای فرقمون
همیشه نگه میداشتم تورو لای پر قو
من چقدر ساده بودم واسه خودم متاسفم
اخر شیرفم شدم بیهوده بود تعصبم
متعصب نذاشتم کسی نگاش سمتت بره
به هر کی که میرسم میگه خدا صبرت بده
مردم تا حالیت کنم چیا واست افت دارن
در جواب از چشت روز به روز افتادم
التماست میکردم جایی نرو بی اجازه
زیادی گیر میدادم به رنگ و نوع لباست
فرق ما دوتا چقدر جکایت قشنگیه
سلیقت عوض شده تنت لباس رنگیه
به خودت افتخار کن که از ذهنت پاک شدم
عکساتم تو فیس بوک 100 تا بیشتر لایک شدن
اما من باز هنوزم با عشق نخ سیگاری
با یه شیشه الکل و 100 تا کوفت و زهره ماری
تو توهم خودم و خالی میکنم یه ذره
تا که عکسات و نبینم خوابم نمیبره
یه جوری میگم برسه امشب به گوش همه
جو دانشگاه تو بهتر از اغوش منه

بو بکش اطراف تو هنوز عطرم پخش خونه اس
شاید یه چیزا تو خیالت بچه گونه اس
مشکلی با این ندارم که دلم خورده ترک
جوونی و دلم باد هوا شد به درک
تا این که دیروز خودم بودم همه کست
امروز با حال خرابم ککتم نمیگزه
اگه یه ذره احساس تو دلت داشتی برام
پیش این همه رفیق سرم پایین نبود الان
تو هرچی خواستی گفتم قبول ای به چشم
ولی زندگی بازم خلاف ارزوم گذشت
خم به ابروم نیومد اینه مشکل حتما
وقتی که 5 صبحم دیدم هنوز پشت ختم
نمیخوام با این شعرا دلت رو چند تکه کنم
من فقط یکی میخواستم که بهش تکیه کنم
من ازت خواهش کردم با دل من همسو شو
اما تو کاری کردی احساساتم سرکوب شد
دیگه نیستم که ازتت بخوام صاف و صادق باشی
یاکه باعث مثای بی وقتم زابرا باشی
با این حرفا که زدم بی بحث و حاشیه
گمونم حدس زدی که فرق بین ما دوتا چه


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام خدمت شما بازدید کننده عزیز ازاین پس میتونید جدید ترین آهنگ ها در هرسبکی رو از سایت چنج موزیک دانلود کنیدتا چندوقت دیگه سریال و فیلم های خارجی و ایرانی هم درسایت گذاشته میشه درضمن مارو با نظرایه خوبتون دلگرم کنید خوش باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 11,530
  • بازدید کلی : 216,776
  • کدهای اختصاصی
    Code Center